Handelsbetingelser
Tapstore
Burgundyvej 17
2500, Valby - Danmark
Telefonnr.
38491881
Disse betingelser dækker forretningsforholdet mellem
Tapstore og kunden ("Kunden").
Tapstore er bosat i Danmark, og disse handelsbetingelser er underlagt dansk lovgivning.
Betingelser
Disse handelsbetingelser gælder for alle forhold mellem Tapstore og Kunden, medmindre andet er skriftligt aftalt. Tapstore leverer udelukkende B2B (erhvervs) løsninger.
Ved at handle via hjemmesiden www.tapstore.dk accepterer du de vilkår og betingelser, der er fastsat på denne side eller i dette dokument ("Handelsbetingelser"). Du anerkender også, at du handler som en virksomhed, da Tapstore’s produkter ikke tilbydes til private forbrugere.
Produkter
Vores betingelser omfatter Tapstore’s produkter, herunder Brandbooster (anmeldelseskort) og Rep Reacher (bordstandere), uanset om de sælges eller lejes af Tapstore. Derudover omfatter betingelserne aktuelle serviceydelser, der tilbydes af Tapstore.
Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms.
Tapstore tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Levering
Vi leverer til hele Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 2-3 hverdage. Ved bestilling i weekender og helligdage sendes varen afsted næstkommende hverdag. Ved bestilling af specialdesignede løsninger er leveringstiden normalt 8-10 hverdage. Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail. Vi leverer til virksomhedens adresse i Danmark - dog ikke Færøerne og Grønland. Alle varer leveres med GLS og PostNord.
Rettigheder
Tapstore har rettigheder til designet af alle deres produkter samt de tilhørende moduler. Anvendelse af disse uden tilladelse fra Tapstore er ikke tilladt. Tapstore ejer desuden ophavsretten til disse vilkår, som ikke må gengives eller benyttes helt eller delvist uden samtykke fra Tapstore.
Tapstore har også tilladelse til at bruge Kundens logo i forbindelse med betalinger, uanset om disse gennemføres via hjemmesiden eller gennem en ekstern sælger. Tapstore vil kun anvende Kundens logo som reference på hjemmesiden og i andre relevante sammenhænge.
Retur og fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop. Med undtagelse af specialdesignede løsninger, som ikke kan refunderes. Ved modtagelse gennemgår Tapstore produktet og hvis vi bekræfter at produktet er ude af drift, vil vi fremsende et nyt tilsvarende produkt hurtigst muligt.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle
returneringsomkostninger afholder du selv, og Vi modtager kun pakker med omdeling.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@tapstore.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Det er op til Tapstore at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Ansvar
Tapstore beskriver i følgende afsnit sit ansvar i forbindelse med salg af produkter.
Tapstore fralægger sig ansvaret for eventuelle forsinkelser i forbindelse med levering af ordre. Derudover påtager Tapstore sig intet ansvar for skader på fast ejendom, løsøre eller andre aktiver, ligesom driftstab, tabt indtjening eller andre indirekte tab ikke dækkes. Kunden kan ikke overføre krav fra tredjepart mod Tapstore.
Tapstore kan heller ikke holdes ansvarlig for tab eller skader, der opstår som følge af forkerte oplysninger indtastet af kunden, eller hvis Tapstore har handlet på baggrund af de af kunden fremlagte oplysninger.
Vi fralægger os desuden ansvaret i tilfælde af force majeure-forhold, der er uden for Tapstores kontrol, og som ikke kunne forudses ved aftalens indgåelse.
Såfremt Tapstore pålægges moms eller andre udgifter på grund af fejlagtige eller ugyldige firmaoplysninger, forbeholder vi os retten til at viderefakturere disse omkostninger.
Refusion
Ved tilbagebetaling vil du modtage fuld refusion af købsbeløbet. I tilfælde af værdiforringelse, som du hæfter for, vil denne blive fratrukket købsbeløbet. Tapstore afgør, om der er tale om en værdiforringelse.
Refusioner har en behandlingstid på op til 10 arbejdsdage fra det tidspunkt, hvor vi modtager din returpakke. Når vi udsteder en refusion, vil du modtage en bekræftelse via e-mail, og pengene vil være tilgængelige på din konto inden for 2-4 arbejdsdage.
Reklamationsret
Som udgangspunkt er du ikke underlagt nogen reklamationsret, når du handler hos Tapstore. Ansvar for defekte produkter accepteres kun, hvis det dokumenteres ved modtagelse. Det er kundens ansvar at kunne dokumentere eventuelle mangler ved modtagelse.
Tapstore tager ikke ansvar for produkter, der går i stykker eller går bort.
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til kontakt@tapstore.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.
Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores mail kontakt@tapstore.dk