FAQ
Ofte stillede spørgsmål
NFC-kort fra Tapstore gør det nemt for dine kunder at efterlade anmeldelser på Google, Trustpilot eller Tripadvisor. Det kræver, at din virksomhed skal have en GMB listing, Trustpilot eller Tripadvisor konto. Kunderne behøver blot at scanne NFC-kortet med deres smartphone, og de vil blive dirigeret direkte til din virksomheds anmeldelsesside på platformen, hvor de hurtigt kan dele deres feedback.
Ja. For at du kan afgive en anmeldelse af en virksomhed kræver Google, Trustpilot og Tripadvisor, at du opretter en konto på platformen. Dette gøres for at sikre ægtheden af anmeldelser og forhindre anonymt misbrug.
Du kan styrke din virksomheds online omdømme ved at opfordre dine kunder til at efterlade anmeldelser på platforme som Google, Trustpilot og Tripadvisor. Ved at bruge Tapstore's RepReacher standere og Brandbooster-kort gør du det nemt og bekvemt for kunderne at dele deres positive oplevelser.
NFC står for Near Field Communication og er en teknologi, der gør det muligt at forbinde kompatible enheder lynhurtigt. NFC bruges hyppigt til betalingsmuligheder, sociale medier samt overførsel af mindre filer eller links til smartphones.
Online anmeldelser er vigtige, fordi de giver dine kunder tillid til din virksomhed og hjælper med at opbygge et stærkt omdømme. Anmeldelser fungerer som en form for social bevis, hvor potentielle kunder ser, hvordan andre har oplevet din virksomhed.
- Faktisk søger 9 ud af 10 kunder på en virksomheds online anmeldelser inden de køber.
- Virksomheder med flere og bedre anmeldelser har en konkurrencemæssig fordel, da kunder i stigende grad baserer deres beslutninger på, hvad andre siger online.
https://www.globenewswire.com/news-release/2022/01/13/2366090/0/en/Brand-Rated-Nine-out-of-ten-customers-read-reviews-before-buying-a-product.html
Negative anmeldelser er en naturlig del af at drive en virksomhed, men de kan vendes til noget positivt, hvis de håndteres korrekt. For at have størst chance for, at vende dem til noget positivt, kan du gøre følgende:
- Svar hurtigt og professionelt: Vis, at du tager kundernes bekymringer seriøst ved at svare hurtigt. Hold en høflig og løsningsorienteret tone.
- Tag problemet offline: Hvis det er muligt, opfordre kunden til at kontakte dig direkte via e-mail eller telefon, så du kan løse problemet privat og undgå en offentlig diskussion.
- Løs problemet: Hvis kunden har haft en legitim dårlig oplevelse, så sørg for at rette op på situationen. Tilbyd en løsning, såsom en refundering eller erstatning, hvor det er relevant.
- Lær af feedback: Negative anmeldelser kan give værdifuld indsigt i, hvor du kan forbedre din service eller produkt.
Udover at vende negative anmeldelser til noget positivt, så brug også samme strategi til de gode anmeldelser. Brug feedback'en til at forbedre din forretning.
- Ja, NFC-kort fra Tapstore er kompatible med iPhone og Android-enheder. Alle iPhone XR-modeller og nyere (siden september 2018) og ca. 90% af Android-telefonerne er kompatible med denne teknologi.
- Nyere smartphones kræver ikke en aktivering, men kan blot scanne vores produkter og dirigeres let til en virksomheds anmeldesesside.
Tapstore's RepReacher standere fås i to varianter: en slank og moderne akrylmodel samt en eksklusiv premium version fremstillet af bæredygtigt dansk valnødstræ. Begge standere er designet til at passe smukt ind i enhver virksomhed og sikre nem adgang til anmeldelsessider.
Begge løsninger er fremstillet i Danmark.
Standere og kort fra Tapstore er designet til at have en lang levetid og kræver ingen vedligeholdelse. De er lavet af slidstærke materialer, som sikrer, at de fungerer optimalt i mange år og kan bruges igen og igen uden at miste deres funktionalitet.
Du kan nemt bestille personlige NFC-kort og RepReacher standere via vores webshop. Under bestillingsprocessen har du mulighed for at tilføje dit virksomhedslogo og vælge de ønskede platforme, dine kunder skal ledes til, som Google, Trustpilot eller Tripadvisor.
- Brandbooster fra Tapstore er et innovativt værktøj, der gør det nemt for dine kunder at følge din virksomhed på sociale medieplatforme, som Instagram og Facebook.
- Ved at bruge vores Brandbooster kan dine kunder, blot trykke deres smartphone mod Brandbooster-kortet, hvorefter de automatisk bliver dirigeret til din virksomheds profiler på de ønskede sociale medier.
Denne løsning gør det både hurtigt og enkelt for dine kunder at interagere med din virksomhed online, hvilket øger chancen for at få flere følgere og skabe et stærkere digitalt fællesskab. Med Brandbooster sikrer du, at ingen kunders interesse går tabt, og at din tilstedeværelse på sociale medier vokser naturligt.